Перелік всіх новин

Жінка у комі після вживання контрацептиву

Новини Британія Лондон Англія Шотландія УельсПані Trudi Banning, 23 роки, опинилась у комі після вживання протизаплідних пігулок, які спричинили появу згустків крові у її організмі.

Пані Труді Бенин у віці 18 років стала військовою та мріяла про те, що у цій професії проведе все своє життя.

Проте, тільки через 5 років її мрія опинилась під загрозою трагічного завершення.

Труді знепритомніла у військовій частині у графстві Оксфордшиа. Її було забрано до лікарні, де під час операції її кишечник було заражено гангреною.

Після того, як у неї з'явились два згустки крові, 80% її кишечника опинилось у стані кисневого голодування, що спричинило відмирання і через це дану частину кишечника було вирізано.

Цій трагічній історії передує подібна історія зі смертельним випадком пані Fallan Kurek, яка також протягом кількох тижнів приймала контрацептив, та згодом померла також від згусток крові. Подібні статті:




джерело: http://www.mirror.co.uk/